Specjalista ds. techniczno-handlowych


 

 

   Oferta pracy

 

   Specjalista ds. techniczno-handlowych

       Miejsce pracy: Pilczyca, Włoszczowa
   

    Zakres obowiązków:
  • bezpośrednia obsługa Klientów i Abonentów oraz doradztwo w zgłaszanych przez nich sprawach,
  • przedstawianie oferty i sprzedaż usług nowym Klientom i istniejącym Abonentom,
  • techniczna obsługa sieci, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń od klientów,
  • identyfikowanie i usuwanie zgłaszanych awarii w sieci,
  • sporządzenie umów, dokumentacji abonenckiej, dokumentacji sprzedażowej oraz ich archiwizacja,
  • prowadzenie obsługi zdarzeń oraz harmonogramu realizowanych prac,
  • rejestracja i obsługa Abonentów w systemach teleinformatycznych,
  • rozrachunki: obsługa płatności, wystawienie faktur oraz dbałość o terminowość wpłat,
  • prowadzenie i dbanie o terminowość rozliczeń z kontrahentami i partnerami handlowymi,
  • prowadzenie spraw związanych z windykacją należności,
  • budowanie dobrych relacji z Klientami i Abonentami,
  • obsługa i realizacja zgłaszanych reklamacji,
  • obsługa administracyjna biura,
  • przyjmowanie towaru,
  • prowadzenie kasy i magazynu,
  • doradztwo techniczne w zakresie sprzedaży towaru i usług,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w realizowanych zadaniach.
    Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doświadczenie w handlu, obsłudze klienta lub technicznej obsłudze sieci komputerowych,
  • znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość programów: Subiekt, Gestor,
  • prawo jazdy kat. B,
  • podstawowe umiejętności posługiwania się programami do tworzenia grafiki,
  • dbanie o powierzone mienie i pojazdy firmy,
  • zapał i chęć do pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • skuteczność i konsekwencja w działaniu,
  • uczciwość i sumienność,
  • dyspozycyjność i punktualność.
    Oferujemy:
  • stabilność zatrudnienia – umowę o pracę,
  • szkolenia wdrożeniowe w zakresie umiejętności miękkich i technicznych,
  • satysfakcję finansową,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • telefon służbowy,
  • udział w budowaniu najwyższej jakości sprzedawanych usług telekomunikacyjnych,
  • interesującą pracę w firmie o rosnącej pozycji na rynku w dynamicznie zmieniającej się branży,
  • możliwość realizacji własnych inicjatyw wspierających osiąganie celów biznesowych firmy.

         

      CV prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres:  praca@conect.net.pl